Najnoviji članci

Važnost tjelesne aktivnosti u djetinjstvu

Nedovoljna razina tjelesne aktivnosti predstavlja jedan od ključnih čimbenika za razvoj kroničnih nezaraznih bolesti, poput srčano-žilnih bolesti, šećerne bolesti tipa 2 i metaboličkog sindroma. Prema

Koliko kalorija potrošimo boraveći u prirodi jedan sat?

Tjelesna aktivnost i pravilna prehrana sinergijskim djelovanjem pridonose očuvanju i poboljšanju zdravlja. Kako starimo, naš metabolizam se usporava pa održavanje energetske ravnoteže zahtijeva više kretanja i manje unosa hrane.   Nedovoljno tjelesno aktivni ljudi imaju

Kako ostati tjelesno aktivan kod kuće?

Boravak kod kuće kroz dulje vremensko razdoblje može predstavljati značajan izazov za održavanje redovite tjelesne aktivnosti. Sjedilački način života i niska razina tjelesne aktivnosti mogu

Važnost tjelesne aktivnosti u djetinjstvu

Nedovoljna razina tjelesne aktivnosti predstavlja jedan od ključnih čimbenika za razvoj kroničnih nezaraznih bolesti, poput srčano-žilnih bolesti, šećerne bolesti tipa 2 i metaboličkog sindroma. Prema

Koliko kalorija potrošimo boraveći u prirodi jedan sat?

Tjelesna aktivnost i pravilna prehrana sinergijskim djelovanjem pridonose očuvanju i poboljšanju zdravlja. Kako starimo, naš metabolizam se usporava pa održavanje energetske ravnoteže zahtijeva više kretanja i manje unosa hrane.   Nedovoljno tjelesno aktivni ljudi imaju

Kako ostati tjelesno aktivan kod kuće?

Boravak kod kuće kroz dulje vremensko razdoblje može predstavljati značajan izazov za održavanje redovite tjelesne aktivnosti. Sjedilački način života i niska razina tjelesne aktivnosti mogu